Jan-Baptiste Van de Put was voorzitter van de vereniging van oud-leerlingen van de Handelshogeschool Sint-Ignatius. Hij was lid van de Kerkfabriek van Sint-Jacobs en lid van de kapel van de Heilige Maagd in de OLV-kerk. Op 17 maart 1927 verkreeg hij de titel van baron.
Met dank aan Marcel Windey
voor de informatie.